کد خبر: ۵۳۱۲۰۶
زمان انتشار: ۰۹:۵۱     ۱۴ آبان ۱۴۰۲
در میان سرآشپزهای آمریکایی؛
نیویورک‌تایمز: نزدیک به 900 سرآشپز و تجار مواد غذایی در آمریکا با تشکیل گروهی به نام "مهمان نوازی برای بشریت" با امضای تعهدنامه ای درصدد فشار برای آتش بس و پایان حملات اسرائیل به مردم غزه هستند.

جنگ اسرائیل و حماس به غذا هم سرایت کرده است| تحریم رستوران‌های اسرائیلی در آمریکابه گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری 598، عملیات «طوفان الاقصی» و جنگ بین حماس و اسرائیل نهادهای فرهنگی آمریکا را از هم جدا کرده است و اکنون به دنیای مواد غذایی سرازیر شده است. در این دوران پر از تنش، ظروفی مانند حمص (هوموس) به سلاح تبدیل شده اند.

برخی از حامیان فلسطین استدلال می کنند که آشپزهای اسرائیلی استعمارگرانی هستند که برخی از غذاهای عربی را به عنوان غذاهای خود پذیرفته اند و در نتیجه به محو فرهنگ فلسطین کمک می کنند.

نزدیک به 900 سرآشپز و تجار مواد غذایی در آمریکا با تشکیل گروهی به نام "ضیافت برای بشریت" با امضای تعهدنامه ای درصدد فشار برای آتش بس و پایان حملات اسرائیل به مردم غزه هستند.

آنها می خواهند از طریق تحریم شرکت های مواد غذایی مستقر در اسرائیل نسبت به رژیم اسرائیل فشار وارد کنند.

این سازمان علاوه بر اعمال فشار اقتصادی، مردمی را که از طریق غذا امرار معاش می کنند تشویق می کند تا علیه بمباران ها و کمک های آمریکا به اسرائیل اعتراض کنند.

جنگ اسرائیل و حماس به غذا هم سرایت کرده است| تحریم رستوران‌های اسرائیلی در آمریکا

در میان امضاکنندگان، سرآشپزهای برجسته ای مانند میسون هرفورد از ترکیه و نویسندگان غذا، از جمله هلن روسنر از نیویورکر هستند. ثمین نصرت نویسنده کتاب آشپزی و مقاله نویس سابق مواد غذایی نیویورک تایمز. استفن ساترفیلد، بنیانگذار مجله Whetstone و مجری برنامه نتفلیکس High on the Hog و خانم کاسیس که برای تایمز نوشته است.

وبسایت کسب‌وکارهای مواد غذایی فلسطینی در ایالات متحده گزارش می‌دهند که با بررسی‌های فرم‌ها که به صورت آنلاین پر شده‌اند، رستوران‌های اسرائیلی در چند شهر حتی فراتر از فیلادلفیا در رسانه‌های اجتماعی به تحریم برچسب‌گذاری شده‌اند.

* برگرفته از نیویورک‌تایمز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها